BUNCH OF PEOPLE TAMPIL LEBIH BERTENAGA DENGAN SINGLE 'LUST'


Kumpulan Rock Alternatif dari Kuching, Bunch of People baru-baru ini telah mengeluarkan single baharu bertajuk “Lust”. 

Dikenali dengan bunyi dinamik dan persembahan bertenaga, Bunch of People terus melonjakkan sempadan muzik dengan lagu terbaru mereka. 

Menurutnya, "Lust" berjanji untuk memikat hati pendengar dengan emosi dan instrumentasi yang kuat, menandakan satu lagi pencapaian penting dalam diskografi kumpulan yang sedang berkembang. 

"Lust" lahir daripada usaha kolaboratif yang didorong oleh sinergi kreatif dan visi bersama di kalangan kumpulan. Bermula dengan sesi sumbang saran, mereka menyelidiki tema, emosi dan pengalaman peribadi yang ingin mereka terokai. 

"Lust" muncul sebagai konsep yang bergema dengan mendalam, merangkumi sifat keinginan yang sengit dan sering kali huru-hara. 

Ceritanya lagi, mencipta lirik ialah proses organik, mendapatkan inspirasi daripada anekdot peribadi, fantasi dan dinamik masyarakat. 


Setiap ayat mencerminkan aspek hawa nafsu yang berbeza, dari daya tarikan awal dan godaan kepada perhitungan akhirnya dengan kerumitan. 

Mereka menyasarkan untuk menyemai lagu itu dengan segera, menggunakan gambaran yang jelas dan bahasa yang menggugah untuk menarik pendengar ke dalam perjalanan emosi. 

Dari segi muzik, "Lust" direka bentuk untuk menjadi dinamik dan menular, menggabungkan unsur elektronik dan organik untuk melengkapkan tema lirik. 

Rentak dan melodi yang menarik direka dengan teliti untuk mencerminkan tinggi dan rendah emosi yang digambarkan dalam lirik, mencipta landskap sonik yang memikat deria. 

Rakaman "Lust," yang dikendalikan oleh Farouk Kamil, telah disiapkan di AOK Records, termasuk mixing dan mastering. 

Sementara itu, reka bentuk karya seni lagu telah diilustrasikan Bunch of People - Lust oleh Nazran, seorang artis digital tempatan yang sangat berbakat. 

"Lust" boleh dinikmati di semua aplikasi penstriman muzik.

Comments